• Nowe miejscowości: Radomsko, Częstochowa, Piotrków Tryb.
  • Zapraszamy do rezerwacji lub zakupu biletów nad polskie morze
PRZECZYTAJ PRZED WYJAZDEM NAD MORZE

Ważne informacje przed wyjazdem Prosimy o: 1. Zapoznanie się z rozkładem jazdy. 2. Po wybraniu pewnego dla Państwa terminu należy ...

2024 DODATKOWE MIEJSCOWOŚCI

Częstochowa, Piotrków Tryb., Radomsko z tych miejscowości dojedziesz nad morze w 2024 roku

WYNAJEM AUTOKARÓW i BUSÓW

Jako pierwsi w Świdnicy uzyskaliśmy licencję na przewozy międzynarodowe. Dzięki naszemu ogromnemu, nabytemu przez lata, doświadczeniu ...

Lider – O nas

Istniejemy na rynku już od 1997r. Posiadamy wszelkie certyfikaty i zezwolenia na przewozy krajowe osób  i jako pierwsi w Świdnicy uzyskaliśmy na przewozy międzynarodowe. Zajmujemy się wynajmem autokarów i busów (dział: flota).

• 2010 uruchomiliśmy wyjazdy nad morze z Dolnego Śląska do 23 miejscowości od Międzyzdrojów aż po Mielno i Unieście.
  • 2014 kursujemy już nad morze i znad morza dwa razy dziennie (rano i wieczorem).
  • 2017 otworzyliśmy linię z Krakowa, Katowic i Wrocławia.
  • 2018 jako pierwsi i jedyni wydłużyliśmy sezon wyjazdów nad polskie morze od kwietnia do września.
  • 2019 uruchamiamy  NOWE POŁĄCZENIA REGULARNE z Bydgoszcz, Częstochowa, Grudziądz, Konin, Łódź, Milicz, Piła, Piotrków Trybunalski, Poznań, Szczecinek, Warszawa, Włocławek
  • do siatki naszych połączeń dodajemy 15 nowych miejscowości nadmorskich Chłapowo, Choczewo, Dębki, Gdańsk, Gdynia, Jastrzębia Góra, Karwia, Krokowa, Łeba, Ostrowo, Puck, Rozewie, Sopot, Wicko, Władysławowo
  • 2020 Nowe miejscowości: ŁAZY, DĄBKI, DARŁOWO, DARŁÓWKO, JAROSŁAWIEC, USTKA wyjazdy codziennie: Czerwiec, Lipiec, Sierpień i Wrzesień
  • 2022 Nowe miejscowości: ZIELONA GÓRA i MIĘDZYRZECZ, wyjazdy codziennie: Czerwiec, Lipiec, Sierpień i Wrzesień
  • 2024 Nowe miejscowości Częstochowa, Piotrków Tryb., Radomsko

Robimy wszystko, aby satysfakcja klienta była jak najwyższa, a nasz pasażer dotarł do celu bezpiecznie i w pełnym komforcie podróży. Aby to było możliwe nasze autokary są pod ciągłym okiem bardzo dobrych i wykwalifikowanych mechaników, którzy są pracownikami w naszej siedzibie. Pojazdy są pod regularną kontrolą, a każde ewentualne problemy naprawiane. Autokary wyposażone są m.in. w klimatyzację, DVD (pożądany szczególnie na wycieczkach szkolnych), caffe bar, a fotele są regulowane . W naszym zespole znajdują się tylko doświadczeni kierowcy, cechujący się wysoką kulturą. Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo i komfort jazdy, dlatego robimy wszystko, aby klient był zachwycony podróżą, bezpiecznie wrócił do domu i co jest dla nas utwierdzające w przekonaniu o usatysfakcjonowaniu klienta – zawsze do nas wrócił.

Zapraszamy do kontaktu osoby nie tylko ze Świdnicy, ale również z miast: Wrocław, Wałbrzych, Kraków, Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Strzegom, Dzierżoniów, Kłodzko, Legnica, Bielawa, Jelenia Góra, Jawor, Bielsko-Biała, Jastrzębie – Zdrój, Oława, Brzeg, Nysa i ich okolice.

Zapraszamy do podróżowania z nami.

Wynajem Busów

Zapraszamy do wynajmu Busów i Limuzyn Posiadamy busy od 8 do 24 osób Dla stałych klientów rabaty!

Wynajem Autokarów

Zapraszamy do wynajmu autokarów. Posiadamy autokary od 25 do 65 osób Mercedes i Bova. Dla stałych klientów rabaty!